Subject: FW: Taotlus Kuldne Kartul
From: "SM kantselei info" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 1 Oct 2024 14:02:19 +0300

From: Meelis Kukk <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, September 27, 2024 11:28 AM
To: Signe Riisalo - SOM <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Taotlus Kuldne Kartul

Austatud Signe Riisalo

Käesolevaga saadan Teile taotluse rahaliste vahendite eraldamiseks 
traditsioonilise asendushoolduse valdkonna tunnustussündmuse "Kuldne Kartul 
2024" korraldamiseks.

Taotluses on välja toodud sündmuse olulisus ja rahastamise vajadus, et 
saaksime jätkata tunnustamistraditsiooni ning aidata esile tuua 
asendushoolduse valdkonna silmapaistvamaid tegijaid.

Oleksin väga tänulik, kui kaalute meie taotlust ning olen vajadusel valmis 
andma lisainfot või vastama küsimustele.

Lugupidamisega,

Meelis Kukk

Tel.: 56 909 770

E-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>